Częste pytania

Jaka jest jakość elementów? Czy części są nowe?

Części, które oferujemy są fabrycznie nowe. Ich wysoką jakość potwierdza certyfikat TuV, który posiadają.
Dla Nas gwarantuje on Twoje zadowolenie, a dla Ciebie bezproblemowy montaż.

Jaki jest koszt lakierowania?

Nasza oferta nie zawiera żadnych ukrytych kosztów.
Oferowane części są już polakierowane we wskazany kolor w cenie elementu i dostarczane do Ciebie gotowe do montażu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji wynosi standardowo od 4 do 6 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub przesłania potwierdzenia wpłaty

Kod lakieru lub numer VIN - gdzie szukać?

Numer VIN będzie dla Ciebie najwygodniejszy do zlokalizowania, znajduje się w dowodzie rejestracyjnym, na przedniejsz szybie pojazdu lub pod pokrywą silnika. Kod lakieru w zależności od marki samochodu znajdziesz na bocznym słupku, w miejscu koła zapasowego, kielichu lub naklejony na wewnętrzną stronę pokrywy silnika.

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

tel. 605 315 880

tel. 605 315 884

sklep@czesciwkolorze.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl